بحث کاربر:Beginneruser

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌واژه

نسخه‌ای که می‌بینید نسخه‌ای قدیمی از صفحه است که توسط Beginneruser (بحث | مشارکت‌ها) در تاریخ ‏۱۶ مهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۲۳:۱۳ ویرایش شده است. این نسخه ممکن است تفاوت‌های عمده‌ای با نسخهٔ فعلی بدارد.

در رابطه با ابزارها

سلام. در رابطه با دو ابزاری که در Special:PermaLink/844472 درخواست درون‌ریزی آن‌ها را داده بودید، این‌ها نیازمند کمی بومی‌سازی هستند (ترجمه و تغییر عبارات باقاعده). آیا این تغییرات را انجام داده‌اید؟ احمدگفتگو ‏۱۶ مه ۲۰۲۲، ساعت ۲۱:۱۲ (UTC)

ابزار MediaWiki:Gadget-defaultVisibilityToggles.js در Special:PermaLink/844765 بومی‌سازی کردم، لطفاً بررسی کنید. Beginneruser (بحث) ‏۱۶ مه ۲۰۲۲، ساعت ۲۲:۴۸ (UTC)
ابزار دومی هم MediaWiki:Gadget-defaultVisibilityToggles.js در Special:PermaLink/844772 بومی‌سازی کردم، لطفاً بررسی کنید. Beginneruser (بحث) ‏۱۶ مه ۲۰۲۲، ساعت ۲۲:۵۹ (UTC)
لطفاً این ابزار کاربردی هم en:MediaWiki:Gadget-TranslationAdder-Data.js اضافه کنید. با این ابزار از طریق کد زبان می‌توان ترجمه‌ها را برای یکی واژه مانند ویکی‌واژه انگلیسی از طریق فرم به جعبه ترجمه‌ها اضافه کرد. بومی‌سازی ابتدا نیاز نیست چون با کد زبان کار می‌کند، اگر نیاز به بومی‌سازی بود خودم آن را اصلاح می‌کنم و به شما اطلاع می‌دهم. Beginneruser (بحث) ‏۱۶ مه ۲۰۲۲، ساعت ۲۳:۱۲ (UTC)
@Ahmad252 برای بررسی این سه ابزار، صفحهٔ hello در ویکی‌واژه فارسی را بررسی کنید و سپس این صفحه را با hello در ویکی‌واژه انگلیسی مقایسه کنید تا از عملکرد آنها مطمئن شوید. Beginneruser (بحث) ‏۱۶ مه ۲۰۲۲، ساعت ۲۳:۱۳ (UTC)