Definition from Wiktionary, the free dictionary
From medieval Scots gaberlunȝie. Gaelic gabair talker + lunndair idler.
gaberlunzie (plural gaberlunzies)
- (Scotland, historical) A licenced beggar.
- Blythe be the auld Gaberlunzie man
- Wi' his wallet o' wit, he fills a' the lan';
- Wi' his blinks o' fun, and his blauds o' lear,
- O' a'thing that's gude he has walth to spare;
c. 1894, Kirkwood Hewat, A Little Scottish World: As Revealed in the Annals of an Ancient Ayrshire Parish, Kilmarnock: D. Brown, page 110: