Old French citations of trenchier
author unknown (12 Century AD) Le dit des Perdriz: “Mes sires est alez la fors,
Por son grant coutel aguisier,
Et dist qu'il voudra vous trenchier,
Les coilles s'il vous puet tenir.”
- My husband went over there,
- To sharpen his great knife,
- And says that he would like,
- To cut off your balls, if he can catch you.
Rutebeuf (circa 1250) La Damme qui fist trois tours: “Sa fame a par les tresces prises,
Por le trenchier son coutel tret.”
- He held his wife by her locks
- And took his knife to cut them.