Jump to navigation Jump to search
- Obsolete spelling of
- 1775, Various, Continental Monthly, Vol. I, No. V, May, 1862:
- For shee holdeth dixi et solvavi animam meam to bee a goode rule, and thatt it is nott a goode thinge to goe away with wrathe pente up in ye boosum.
- 1524, Leonard Cox, The Art or Crafte of Rhetoryke:
- The thyrd kynde is: wherin is lauded or blamed no- ther person nor dede / but some other thing as vertue / vice / iustice / iniurie / charite / en- uie / pacience / wrathe / and suche lyke.
- (Can we date this quote?), Geoffrey Chaucer, Troilus and Criseyde:
- `And that shal been an huge quantitee, Thus shal I seyn, but, lest it folk aspyde, This may be sent by no wight but by me; I shal eek shewen him, if pees bityde, 1390 What frendes that ich have on every syde Toward the court, to doon the wrathe pace Of Priamus, and doon him stonde in grace.