Jump to navigation Jump to search
See also: woden
the Germanic chief god
- Iċ eom Wōden, Ōsġeardes cyning.
- I am Odin, king of Asgard.
- Wōden ǣrest wrāt bōcstafas.
- Odin was the first to write letters.
- Þæt mē ġegladaþ tō witenne þæt Wōden ġearcaþ ġereord.
- I'm glad to know Odin is preparing a feast.
- Iċ swōr þurh Wōdnes blōd þæt iċ wolde mīnes fæder dēaþ wrecan.
- I swore by Odin's blood to avenge my father's death.
- Ǣr þām þe heofon and eorðe ġesċeapen wurdon, Wōden wæs mid hrīmþyrsum.
- Before heaven and Earth were created, Odin was with the frost giants.
- Iċ ġehīerde þæt Æðelbeorht, þe hǣtt hine selfne cyning, sticode ūt his āgene ēage þæt hē Wōden bismerode.
- I heard that Albert, who calls himself king, gouged his own eye out to mock Odin.
- Wōden is Ælfæder ġehāten, for þon þe hē is ealra goda fæder. Hē is ēac Wælfæder ġecweden, for þon þe his wūsċbearn bēoþ ealle þā þe on wæl feallaþ.
- Odin is called "All Father," because he is the father of all the gods. He's also called "Father of the Slain," because everyone who falls in battle is his adopted son.
Declension of Woden
- wōdnesdæġ (“Wednesday”)
- → English: Woden