Jump to navigation Jump to search
See also: Ilka
ilka (not comparable)
- (Scotland or archaic) Each or every
- 1919, Sir Harry Lauder, Between You and Me:
- But the bobby kens me fine--I've bailed John oot twice, for a guinea ilka time, and they recognize steady customers there like anywheres else! "
- Each or every
- 1827 December 22, Various, The Mirror Of Literature, Amusement, And Instruction:
- Sae saying, I gared him climb a rape by whilk he gat abune the riggin o' the bield, then steeking to the door thro' whilk he gaed, I jimp had trailed doun the rape, when in rinned twa red coat chiels, who couping ilka ane i' their gait begun to touzle out the ben, and the de'il gaed o'er Jock Wabster.
- (please add an English translation of this quote)